25.5 C
Нью-Йорк
06.08.2020
Новини науки і технологій

Вчені виявили нову мутацію коронавируса

Міжнародна група дослідників виявила нову мутацію коронавируса і назвали її G614. Вона поширюється швидше, але в той же час не погіршує стан здоров’я пацієнтів в порівнянні зі звичайною формою Covid 19.

Про це повідомляє CNN з посиланням на дослідження, опубліковане в журналі Cell, в п’ятницю, 4 липня, передає strana.ua.

Наші глобальні дані показують, що варіант G614 поширювався швидше в спайкових білках (шиповидні вирости на поверхні вірусу Ред.), ніж D614. У нашому розумінні, це означає, що вірус, ймовірно, буде більш заразним, пише в доповіді біолог-теоретик Бетт Корбер з Лос-Аламоської національної лабораторії.

Як встановили вчені, мутація впливає на залишковий білок структуру, яку вірус використовує, щоб проникнути в клітини, які він заражає. Тепер дослідники перевіряють можливість контролю нової форми Covid 19 за допомогою вакцини, націленої на спайковий білок.

Відзначається, що дослідники стверджують, що нова мутація майже повністю замінила первісну версію (D614), яка поширилася спочатку в Європі, а потім в США і інших частинах світу.

до 1 березня 2020 року варіант G614 був рідкісним за межами Європи, але в кінці березня частота його появи зросла в усьому світі, запевняють вчені.

вірус, ймовірно, став більш заразним. Але цікаво, що ми не знайшли доказів впливу G614 на тяжкість захворювання, відзначають американські біологи.

Професор-онколог британського університету Уоріка Лоуренс Янг стверджує, що це хороша новина. Є надія, що в міру поширення вірусу SARS-CoV 2 він може стати менш патогенним, говорить він.

Дослідники відзначають, що мутував версія коронавируса розмножується швидше в верхніх дихальних шляхах, зокрема носі і горлі. Це може пояснювати, чому захворювання проходить легше, роблять висновок вчені.

Вести-UA

Ти ще не підписаний на Telegram? Швидко тисни!